Subject: Elering AS taotlus ligipääsuks Äriregistri ja Kinnistusraamatu X-tee teenustele
From: "Riina Kivi" <[email-masked]>
To: "RIK info" <[email-masked]>
Cc: "Hedi Stenman" <[email-masked]>
Date: Fri, 1 Nov 2024 14:28:30 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Saadan käesolevaga Elering AS nimel taotlused vastavate Äriregistri ja
Kinnistusraamatu X-tee teenustele.

Ette tänades,

Riina Kivi

Tooteomanik | IT Product Owner

+372 5665 6551

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Elering AS

Kadaka tee 42, 12915 Tallinn

 <https://www.elering.ee> www.elering.ee

 <https://twitter.com/EleringAS> Twitter

 <https://www.linkedin.com/company/eleringofficial/> LinkedIn

 <https://www.facebook.com/Elering-2157652587608490> Facebook

See e-kiri võib sisaldada konfidentsiaalset teavet, mis on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks. Kui saite selle e-kirja eksituse tõttu, palun
teavitage saatjat ja kustutage teade kohe ja lõplikult oma süsteemist.

This e-mail may contain confidential information. If you are not the
intended recipient or have received this e-mail in error please notify the
sender immediately and destroy this e-mail.

<https://elering.ee/sites/default/files/public/signatuuri%20bannerid/EST-0
1_0.png>